Zastanawiali się Państwo kiedyś co zrobić, gdy zdarzyło się zostawić coś w autobusie MPK ? Każdy kierowca na koniec służby, po wjechaniu na zajezdnię sprawdza, czy w autobusie nie zostały jakieś rzeczy lub dokumenty. Często zdarza się, że pasażerowie przez chwilę nieuwagi lub pośpiechu, zostawiają w autobusach MPK parasolki, ubrania, plecaki, torby, zabawki, dokumenty, karty płatnicze, klucze i wiele innych przedmiotów.
Co dzieje się ze zgubą, gdy trafi na zajezdnię? Kierowca niezwłocznie informuje o tym fakcie dyspozytora. Następnie rzeczy/dokumenty przekazywane są do Pokoju Nr 7 w siedzibie MPK przy ul. Rysiej. Po 3 dniach roboczych od znalezienia rzeczy pracownik Spółki przekazuje je do Biura Rzeczy Znalezionych przy ul. Bojańczyka 3 (komenda Straży Miejskiej), a w przypadku dowodu tożsamości lub paszportu -niezwłocznie do Komendy Miejskiej Policji.
Oczywiście, gdy zostawiliśmy swoją rzecz w autobusie, dobrze jest zadzwonić na numer 54 230 93 13 i dowiedzieć się, czy rzecz już trafiła do siedziby MPK. Jeśli tak – można ją odebrać z ul. Rysiej 3 w godzinach od 6.40 do 14.40.
Znalazłeś cudzą rzecz lub dokument w autobusie?
Jak tylko autobus się zatrzyma na przystanku autobusowym, podejdź do kierowcy i przekaż mu znalezioną rzecz. Kierowca na koniec służby przekaże rzecz/dokument pracownikom zajmującym się procedurą rzeczy znalezionych.
Pełna informacja na ten temat: https://mpk.com.pl/informacje/rzeczy-znalezione/